Istanbul - autobusom - 2 noći

Istanbul- najveći i najvažniji grad u Turskoj. Nalazi se na obalama Bosforskog moreuza i Mramornog mora, na raskrsnici puteva koji vode sa Balkanskog poluostrva u Malu Aziju i iz Sredozemnog u Crno more. Jedini je grad na svetu koji se prostire na dva kontinenta. U davna vremena poznat kao Konstantinopolj ili Konstantinov grad, kasnije Carigrad, a danas Istanbul, predstavlja najjače ekonomsko i kulturno sedište turske države, važan internacionalni i saobraćajni čvor, a ujedno i veoma zanimljiv turistički centar


Istanbul - autobusom

  • Program:
  • Polasci:
  • Usluga:
  • Hotel:
  • Prevoz:
  • Istanbul
  • 14.06. / 23.08. / 25.10.
  • Noćenje sa doručkom
  • 3*
  • Autobus
od 75 €

2 noćenja


Termin putovanja Hotel Cena putovanja Specijalna cena*
23.08.-27.08.2018
3*
99 eura
75 eura
25.10.-29.10.2018
3*
99 eura
75 eura

* Specijalna cena se odnosi na prvih 25 putnika po terminu. Nakon toga se primenjuje regularna cena kao u tabeli
(plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Addiko banke na dan uplate)

Postavite pitanje









PROGRAM PUTOVANJA:

1. DAN – Polazak za Istanbul iz Beograda u 17.00h sa “Lastinog” parkinga, koji se nalazi u sklopu Autocentra Lasta, na autoputu Beograd – Niš, (odlukom sekretarijata za saobraćaj gradske uprave o mestu polaska autobusa za sve vanlinijske prevoze i turističke polaske). Vožnja kroz Srbiju sa kraćim usputnim zadržavanjima radi odmora i granicnih formalnosti. Noćna vožnja kroz Bugarsku i Tursku.
2. DAN – Dolazak u Istanbul u prepodnevnim časovima. Smeštaj u hotel. Slobodno vreme za shooping u Kapali carsiji (Bazar sa 3000 radnji). Mogucnost večernjeg odlaska u autenticni turski nargila bar na nargile i cajeve. Noćenje.
3. DAN – Doručak. Polazak na fakultativno razgledanje Istanbula sa lokalnim vodičem na srpskom jeziku. Obilazak Plave Dzamije (jedne od tri najveće i najlepše dzamije u islamskom svetu), Svete Sofije ( nekada najveće pravoslavne crkve na svetu, pa dzamije a sada muzeja stare skoro 1500 godina), Topkapi palate ( velelepne sultanske palate gde je zivela vecina turskih Sultana sa riznicom dragulja, dijamanata, zlata i ostalih poklona koje je sultan dobijao od svojih vazala i podanika) , Rimski Hipodrom (ogromnog platoa gde su se za vreme starog Rima odrzavale trke dvokolica). Odlazak na egipatski bazir i kupovina zacina sa Istoka. Slobodno vreme. Mogucnost odlaska na tursko vece (nezaboravan show sa plesacicama, folklornim ansamblima, bacacima nozeva i vecerom sa dva pica). Noćenje.
4. DAN – Doručak. Pakovanje stvari i polazak na Fakultativni izlet: Krstarenje Bosforom (obilazak Istanbula sa vode gde cete videti najraskosnije vile, dvorce i letnjikovce najbogatijih ljudi kako u Turskoj tako i u svetu) sa lokalnim vodičem na srpskom jeziku, obilazak Carigradske Patrijarsije i zidina, poseta Taksimu ( najveći trg u Istanbulu) i ulici Istiklal (shopping ulica) ili slobodno vreme. Pre polaska organizovana poseta trznom centru HISTORIA. Polazak u Beograd u večernjim časovima. Nocna voznja preko Bugarske sa usputnim zadrzavanjima radi obavljanja carinskih formalnosti.
5. DAN – Dolazak u Beograd u podnevnim casovima.

U CENU ARANŽMANA JE URAČUNATO :
• autobuski prevoz na relaciji Beograd-Istanbul-Beograd
• hotel u Istanbulu na bazi 2 noćenja sa doručkom (dvokrevetne i trokrevetne sobe, tri zvezdice)
• panoramsko razgledanje Istanbula
• organizacija i vođstvo puta
U CENU ARANŽMANA NIJE URAČUNATO:
• ulaznice za posetu muzejima i ostale individualne troškove
• Fakultativni izleti (krstarenje Bosforom sa posetom carigradskoj Patrijaršiji -20 evra, razgledanje grada sa lokalnim vodičem i ulaznicama po programu -45 evra, Dolmabahce palata -30 e,tursko veče 30 evra) – više informacija u agenciji
• medjunarodno osiguranje 5 evra
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
• U dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu poslovne banke na dan plaćanja
• prilikom rezervacije akontacija u iznosu od 30%, ostatak najkasnije 15 dana pre puta (gotovinski ili platnim karticama)
• prilikom rezervacije akontacija u iznosu od 30%, ostatak na rate deponovanim čekovima, poslednja rata 2 meseca posle putovanja
• platnim karticama – VISA, VISA ELECTRON, MASTER, MAESTRO, DINA)
POPUSTI I DOPLATE:
• doplata za jednokrevetnu sobu - 40€
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJE:
- putnik je dužan da agenciju za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka.
Putnik može da izjavi reklamaciju na mestu koje je određeno za prijem reklamacija usmeno, telefonom, pisanim ili elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Agencija i prevoznik su dužni da potrošaču izdaju pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrde prijem reklamacije, a da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovore potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
Mesto određeno za prijem reklamacija je: OMNIPROMET - TA OMNITURS, Beograd, mail: info@omniturs.rs, tel: 011 33 48 851
Osoba ovlašćena za prijem reklamacija, u toku korišćenja smeštaja i prevoza, kao i nakon završetka usluge je: Kolaković Milanka.
POTVRDA O GARANCIJI PUTOVANJA I POLISA OD ODGOVORNOSTI:
Uz objavljeni program putovanja i prevoza važe OPŠTI USLOVI PUTOVANJA organizatora turističkog putovanja agencije OMNITURS i sastavni su deo objavljenog pisanog programa putovanja, usaglašeni sa YUTA standardima i elementima koje reguliše Zakon o turizmu. OMNITURS kao organizator putovanja poseduje Licencu OTP br. 235/2010. od 11.02.2010., uz Garanciju putovanja u visini pokrića štete od 300.000€ za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete, koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene opštim uslovima i programom putovanja, po Ugovoru o garanciji putovanja br. 0120/2018 od 10.01.2018. koja se aktivira kod Nacionalne asocijacije turističkih agencija PU“YUTA“, prijavom na telefon 011/322-86-86, dopisom na adresu ul. Kondina 14 ili prijavom na mail: garancijaputovanja@yuta.rs, uz obezbeđenu Polisu br. 300060581 od 25.01.2018. godine ugovorenu sa Akcionarskim društvom za osiguranje „DDOR Novi Sad“ - Novi Sad. Uz ovaj program važe opšti uslovi organizatora putovanja T.A OMNITURS, licenca OTP 235/2010 od 11.02.2010. godine Cenovnik broj 1 od 25.04.2018

Opis hotela:

SMEŠTAJ: Hotel METRO ***

Balabanaga mah. Ahmet Suayip sok No. 17, 35570 Laleli-Istanbul
Hotel se nalazi u blizini Bazara, Istanbulskog Univerziteta, pozicioniran u centru starog dela Istanbula na 10-tak minuta hoda od Svete Sofije, Plave Dzamije, Topkapi palate. Hotel ima restoran na poslednjem spratu sa prelepim pogledom na Bosfor, lobby bar i bar. Svaka soba ima satelitsku TV, klimu, direktnu telefonsku liniju, frizider, radio, mini bar i kupatilo sa fenom za kosu. www.otelmetro.com. Ostali hoteli u ponudi su : Hotel Dalan, Hotel Lal, Hotel Grand Hilarijum… Svi hoteli iz ponude su u oblasti Laleli I Aksaray.

Fakultativni izleti (krstarenje Bosforom sa posetom carigradskoj Patrijaršiji -20 evra, razgledanje grada sa lokalnim vodičem i ulaznicama po programu -45 evra, Dolmabahce palata -30 e,tursko veče 30 evra) – više informacija u agenciji


NAPOMENE:
• Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
• Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti). Svi putnici po prihvatanju programa obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
• Smeštajni objekti u ovom programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Turske.
• Za realizaciju fakultativnih izleta potreban je minimum od 35 putnika da bi se isti realizovali.
• U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana.
• TA Omniturs ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju.
• Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Organizator ne snosi odgovornost za neispravnost pasoša ili vize i nije odgovoran ukoliko pogranične ili imigracione službe ne odobre ulazak putnika u drugu zemlju. Putnik sam snosi troškove svog povratka u Srbiji. U slučaju gubitka putnog dokumenta, putnik sam snosi troškove svog boravka u mestu konzularnog predstavništva kao i troškove puta priključenja grupi ili povratku u Srbiju.
• Putnici koji nisu državljani Srbije, u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju.
• Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 65. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
• Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja (satnica je uskladjena kako sa programom putovanja tako i sa zakonom o saobraćaju), ne postoji mogućnost zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi obavljanja procedure povraćaja poreza - “tax free”, pa Vas molimo da to imate u vidu.
• Raspored sedenja u autobusu po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće. • Ulaz je moguć samo na obeleženim parkinzima ili benzinskim pumpama duž autoputa
ROK ZA PRIJAVU JE 10 DANA PRE POLASKA ILI DO POPUNE MESTA